Akustisk Tove live i din dator

Bara folk är snälla är jag glad”

Den chockrosa klänningen och platåskorna får stanna i garderoben.

När Tove Styrke, 18, äntrar Livelöpet bjuder hon på en avskalad version av sig själv.

Nu kan du som har missat Tove Styrke i sommar se henne alldeles gratis i Livelöpet.

Allt du behöver är en dator.

Avskalad spelning

Sångerskan kommer att bjuda på en avskalad akustisk spelning tillsammans med en av musikerna från sitt band.

– Vi har varit sugna på att göra det här ett tag och Livelöpet blir ju ett perfekt tillfälle, jag ska bara hinna repa in allting så det sitter, säger Tove Styrke.

Klockan 19.00 i kväll ger hon sin exklusiva webbkonsert.

Det som skiljer Livelöpet från vanliga webbsända konserter är att man via Facebook connect kan ropa till artisten, prata med sina vänner, applådera, önska låtar och hångla.

”Ska njuta”

Tove Styrke uppmanar alla sina fans att vara så aktiva som möjligt för att göra konserten till en oförglömlig upplevelse.

– De ska så klart njuta av showen, men också utnyttja möjligheten att göra sina röster hörda och nå fram till mig. Bara folk är snälla är jag glad, säger hon.


Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: HAHAH men det blir ju så, även fast man kollar på den o sen igen hoppar man till som fan ändå..! :O

2011-08-11 @ 12:46:01
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0