Har DU träffat Tove och vill dela med dig av det?

Har du någon gång träffat Tove?
Vill du kanske skicka in en bild och när och var du träffade henne?
Elr vill du bara berätta om hur det var att träffa Tove?
Antingen om du inte vill skicka in nån bild om du kanske inte har nån så är det bara att kommentera ( tkr ni är dåligt på det ! Era kommentarer gör så att jag bloggar )
Elr om ni har nån bild och vill skicka in den och hamna på bloggen, så maila mig på [email protected] ( blir jätteglad över att få mail ! )
Elr så kan ni skicka ett mail elr skriva in min logg på facebook, klicka bara här för att komma till min profil ! :)
Glöm inte att jag har en fan-sida på facebook också ! Klicka här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0