Vi tittar bak i bloggen : just nu

…sitter idol-tove i sin säng på sitt hotellrum och dricker läsk. Om 37 minuter ska vi åka till Sony Music, ska bli kul. Låter sådär halv-taggad nu när jag skriver av den enkla anledningen att jag är jättetrött. Jag var nyss på stan (på stan? säger man så i stockholm? här är ju allt stan. aja, handlade iaf kläder och mat) nyss med Erika.

Jag köpte:

  • En hålig klänning från Monki som är jätteelektrisk
  • En oversize jeansskjorta
  • Lite sminkborttagning och hudgrejs
  • Lipsyl
  • Ett stort äpple
  • Ett litet äpple
  • En fanta citrus

Nu funderar jag på om jag hinner sova innan vi ska dra igen. Det hinner jag inte, och gör jag det så kommer jag att försova mig. Tittar på true blood i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0